sábado, 17 de janeiro de 2015

Comentario sobre Po de Estrelas.




Este libro está repleto de artigos acerca da astronomía. Explicándonos dende o que é o Sol ata o que podería ocorrer cando unha estrela se apaga. Encantoume xa que unha das miñas materias favoritas e a física e como ben digo, este libro está repleto de cousas interesantes. Aprendín cousas que nin me ía imaxinar que existían e incluso botei unhas gargalladas coas tiras cómicas que o autor deixa polo medio de cada artigo. Ata a data non sabía moito acerca da vida nunha nave espacial pero Xurxo repasa punto a punto as condicións da estancia. Sen dubida o meu favorito é o artigo no cal trata a posibilidade ou non dunha vida no exterior da Terra, porque o analiza segundo as condicións que un ser coma nos podería precisar. Eu persoalmente me pregunto que é o que pasaría se nós atravesaramos un burato negro e seguísemos vivos. Dentro do propio, xa que non ten saída, formaranse universos co absorbido? Vivimos nos dentro un burato negro? Isto so son preguntas, que o día de mañá poida que estean contestadas. Como fixen na miña anterior lectura, subirei a miña tira cómica favorita, que é a seguinte:

Por ultimo gustaríame comentar que este libro, pareceume bastante mais entretido que Os Dados
do Reloxeiro xa que trata en maior cantidade o, tema da física, que como ben dixen é a miña prioridade.

Por Diego Cangas 4ºA

Sem comentários:

Enviar um comentário